środa, 16 kwietnia 2014

spotkanie z dziećmi w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Olsztynie

2 kwietnia 2014 r. Purpurowe Gniazdo odwiedziło dzieci w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Olsztynie.
Kiedy weszłam do sali dzieci grzecznie siedziały w kółeczku i czekały. Były naprawdę zaciekawione i to było dla mnie bardzo miłe :)
Przeczytałam kilka fragmentów, próbowałam też interpretować. Potem były pytania, rozmowa o książkach, o ilustracjach.
Na koniec otrzymałam od dzieci ogromną, piękną laurkę. Zrobiliśmy sobie także pamiątkowe zdjęcie.
Bardzo dziękuję Marcie Kin-Malesza za zorganizowanie spotkania
Pani Małgorzacie za piękne przyjęcie
Do zobaczenia w bajkowych świecie Marcysi i Marcela! :)
Fot. Marta Kin-Malesza

rozmawiamy o ilustracjach
Purpurowe Gniazdo z dziećmi w Przedszkolu Miejskim nr 14 w Olsztynie

ilustracje Kamili Stankiewicz
dzieci słuchają :)

interpretuję :)


dostałam od dzieci piękną laurkę
marsz triumfalny

serdecznie dziekuję wszystkim dzieciom i Paniom: Marcie i Małgosi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz