niedziela, 4 grudnia 2016

Purpurowe Gniado w Elblągu SP1

a 02 grudnia 2016 byłam w Elblągu. Spotkanie odbyło się w bibliotece SP1.
Przyjechałyśmy na czas i od razu do biblioteki. Cudowna atmosfera, tym bardziej, że była to też okazja do spotkania z Bożenką z Forum Bożen - Boną. Bona zrobiła kilka zdjęć, skutecznie pomagała okiełznać temperament maluchów. A dzieciaki były superowe - szybko nauczyły się piosenki i zaśpiewały też kolędę. Zrobiło się świątecznie, nastrojowo.
Po spotkaniu poszłyśmy na starówkę. Rzeczywiście jest piękna. Pogoda nam dokuczała bo śnieg padał na przemian z deszczem i wiatr wiał w kaptura, ale co tam pogoda! Wstąpiłyśmy na koniec do super knajpy - Studnia Smaków - ogrzałyśmy zmarznięte paluszki, wypiłyśmy herbatkę z goździkami, ja zjadłam obiad i przyszedł czas pożegnania.
To był fajny czas :)

na pamiątkę kilka zdjęć

dzieci cierpliwie czekały w kolejce, a ja zrobiłam chyba z 50 wpisów, uffff, miłe to były chwile :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz