sobota, 9 listopada 2013

List od Przyjaciela

Napisała do nas Ania ze Szwecji:


O matko! I co to teraz będzie?
Ramon, ty znasz te zimowe lasy! Ratuj Mikołaja i nasze prezenty!
Może zwołaj radę reniferów Mikołaja, może one coś wiedzą.
Może Profesorek, albo Pyszałek coś wymyślą, a Błyskawiczny zdąży zawieźć Mikołaja do fabryki prezentów.
I wszystkie dzieci znajdą swoje paczki pod choinką!
Chrupuś, a ty to się tak nie trzęś ze strachu. Trolek siedzi z tobą i myśli, może coś wykombinuje.
Ja, to tak naprawdę się nie martwię. Jeszcze tak nie było, żeby Mikołaj nie zdążył z prezentami!
Znajdziecie go, prawda? Musicie go znaleźć, bo dzieci już odkurzają SKARPETY na prezenty!
Przyjaciel Anna.
A co Wy o tym myślicie?
Mikołaj i Ania czekają na Wasze komentarze :)

3 komentarze:

  1. Ja też nie wiezę żeby nie było prezentów bo prezenty zawsze są nazywam się Angelika i mam 7 lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu a Mikołaj mieszka w Szwecji to masz blisko ja nazywam się Piotrek *)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Piotrka
    Święty Mikołaj nie mieszka w Szwecji tylko w Finlandi to napisałam ja Angelika

    OdpowiedzUsuń