czwartek, 7 listopada 2013

Purpurowe Gniazdo w olsztyńskim BWA

"Purpurowe Gniazdo" zadebiutowało!

Na I Festiwalu do Czytania przeczytałam ten fragment, w którym Mikołaj kłóci się Trolkiem, wybiega z domu i znika w Zamrożonym Lesie.
Festiwal odbył się w Galerii BWA w Olsztynie (26 października 2013 r.)
a tak było w Galerii BWA w Olsztynie - relacja w Kurierze Olsztyńskim http://www.kurierolsztynski.pl/literackie-eksponaty-w-bwa-galeria/
I fotoreportaż Anny Hac (I Festiwal do Czytania_26 października_2013)


Z Piotrem Bałtroczykiem. Czy ja mu grożę paluszkiem?


Krzysztof się rozgrywa, kanapa czeka na książkę...


Idę :)


Purpurowe Gniazdo z kanapy - Krzysztof gra bluesa


Obraz, ja i Purpurowe Gniazdo


Krzysztof gra bluesa, ja czytam...


Żywy obraz na tle obrazów :)


Obraz, ja, Purpurowe Gniazdo i mój cień podwójny, bo Cień mój zawsze się rozpycha


Ja czytam, Krzysztof gra bluesa...


Piotr Bałtroczyk, Krzysztof Kawałko i ja - autorka Purpurowego Gniazda :)
Fot. Anna Hac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz