piątek, 8 listopada 2013

List od Przyjaciela

W nocy, choć było ciemno i zimno, i w lesie pewnie huczał tylko wiatr, napisała do nas bardzo ciepło Bożenka z Dąbrówki Wielkiej. Bożenka jest babcią czwórki dzieciaczków i chce należeć do Klubu Przyjaciół Purpurowego Gniazda.
Przeczytajcie co napisała:

Mam na imię Bożena tak jak autorka tej pięknej opowieści.
Cóż by to były za święta bez prezentów dla dzieci i bez Mikołaja, ja nie mogę sobie nawet wyobrazić takich świąt.
Mieszkam w lesie, ale mój las nie jest zamrożony, dlatego chcę pomóc królikowi, reniferowi i trollowi w poszukiwaniach Mikołaja, aby zdążył z prezentami dla dzieci.
Moje wnuki ucieszyły by się bardzo, gdyby dostały od Mikołaja książeczki Purpurowe Gniazdo. Więc ruszamy wszyscy i szukamy Mikołaja, na pewno nam się uda. Autorce składam gratulacje za tak piękny tekst.
Brawo i proszę o więcej.
Chcę oczywiście wstąpić d Klubu Przyjaciół Purpurowego Gniazda. Dlaczego?
Odpowiem tak - a kto by nie chciał?! Jestem na etapie czytania książeczek dla moich wnucząt, a mam ich czworo.Proszę więc Świętego Mikołaja o zapisanie mnie do Klubu.
Z poważaniem Bożena Wąsowska.


Bożenko, oczywiście zostałaś Członkiem Klubu. Czekaj na znaczek z numerem... "9".
Jeszcze tylko jeden list i będziemy mieć naszą Pierwszą Złotą Dziesiątkę!
Zapraszam więc do pisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz