sobota, 25 stycznia 2014

Tytuł SuperRecenzji "Purpurowego Gniazda" dla MoznaPrzeczytac.pl

Ogłoszenie wyników konkursu na SuperRecenzję.
Tytuł SuperRecenzji książki "Purpurowe Gniazdo" otrzymuje recenzja napisana dla portalu MoznaPrzeczytac.pl

Wraz z tytułem Honorowego Członka Klubu Przyjaciół Purpurowego Gniazda, autorka rezenzji otrzymuje także: książkę "Purpurowe Gniazdo", klubowe: koszulkę i znaczek.
Serdecznie dziękuję wszystkim autorom za napisanie recenzji i udział w naszej zabawie.
Pozdrawiam :)
Bożena Kraczkowska

2 komentarze:

  1. Dziękujemy bardzo! Jest nam niezmiernie miło, że nasza praca cieszy się uznaniem autorki i czytelników ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Bożeno to był wspaniały pomysł. W jednym miejscu zgromadzono tyle recenzji. Sam przeszukałem Internet i nie znalazłem negatywnej opinii o książce. Kupiłem książkę, przeczytałem i też uważam że to bardzo dobra książka. Będę ją polecać. Pozdrawiam Maks

    OdpowiedzUsuń